MACHI café Brand Site

LAWSON

Outline

2年目を迎え全国3,500店舗以上に広がったマチカフェブランドを強化していく為、ブランドサイトのフルリニューアルを行いました。“あなたのマチが、どこでも、カフェになる。”のコンセプトを演出する為、感度の良い“マチ”のシーン写真をエントランスページで大胆に展開。さらに四季に合わせて写真も移り変わる仕組みにすることで、様々なシーンに於けるマチカフェの訴求を行いました。弊社石澤(※SONICJAM Tokyo在籍時)はプロデュースを担当させていただきました。
We updated the brand site for the over 3,500 MACHI café locations nationwide, now in their second year. To present the concept “Turning anywhere in your machi (town) into a café,” we boldly used photographs of town scenes on the entrance page. And by changing the photographs to match the season, we presented the appeal of MACHI café in a variety of scenes. Our staff member Ishizawa (*a member of SONICJAM Tokyo at the time) served as producer on the project.

Credit